In de Ouderkamer op school kunnen ouders elkaar ontmoeten. De ouderconsulenten van Aanzet geven informatie gericht op onderwijs en opvoeding. We organiseren informatiebijeenkomsten, workshops en activiteiten met en voor ouders.

De Ouderconsulent ondersteunt de school bij het bereiken en betrekken van ouders. Zo stimuleren we de thuisbetrokkenheid van ouders. De Ouderconsulent biedt per school vanuit een gezamenlijk plan van aanpak ondersteuning op maat aan ouders en kinderen, op school, thuis en in de wijk.

In de Ouderkamer op school ben je welkom om samen koffie of thee te drinken. Een Ouderconsulent van Aanzet geeft informatie over onderwijs en opvoeding en je kunt meedoen aan workshops en activiteiten. In de Ouderkamer leer je de school en andere ouders beter kennen. Je weet waar je terecht kan met jouw vragen of opmerkingen. De Ouderkamer is leerzaam en gezellig!
You are welcome to drink coffee or tea together in the parents' room at school. A parent counselor from Aanzet provides information about education and upbringing and you can participate in workshops and activities. In the parents' room you get to know the school and other parents better. You know where to go with your questions or comments. The parent room is educational and cozy!
نرحب بك لشرب القهوة أو الشاي معًا في غرفة الوالدين في المدرسة. يقدم مستشار الوالدين من Aanzet معلومات حول التعليم والتربية ويمكنك المشاركة في ورش العمل والأنشطة. في غرفة الوالدين يمكنك التعرف على المدرسة والآباء الآخرين بشكل أفضل. أنت تعرف إلى أين تذهب بأسئلتك أو تعليقاتك. غرفة الوالدين تعليمية ومريحة!
Zapraszamy do wspólnego wypicia kawy lub herbaty w pokoju rodziców w szkole. Doradca rodzicielski z Aanzet udziela informacji na temat edukacji i wychowania, a Ty możesz uczestniczyć w warsztatach i zajęciach. W pokoju rodziców lepiej poznajesz szkołę i innych rodziców. Wiesz, gdzie się udać ze swoimi pytaniami lub komentarzami. Pokój rodzica jest edukacyjny i przytulny!
Okuldaki veli odasında birlikte kahve veya çay içebilirsiniz. Aanzet'ten bir ebeveyn danışmanı, eğitim ve yetiştirme hakkında bilgi verir ve atölye çalışmalarına ve etkinliklere katılabilirsiniz. Veli odasında okulu ve diğer velileri daha iyi tanırsınız. Sorularınız veya yorumlarınız için nereye gideceğinizi biliyorsunuz. Ebeveyn odası eğitici ve rahattır!

Waar kun je meedoen?

Kimberley Kornelisse

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Kimberley Kornelisse of bel ons.