Skip navigation
Het Peuterlab en Kleuterlab is dé methodiek voor taalontwikkeling en ouderbetrokkenheid. Peuters en kleuters en hun (groot)ouders kunnen met proefjes en spelletjes samen spelen, experimenteren en ontdekken. Ieder lab heeft een thema. Zo leren kinderen spelenderwijs de betekenis van nieuwe woorden. De Professor coacht ouders hoe zij hun kind ook thuis kunnen stimuleren bij de taalontwikkeling.

De uitgangspunten van Het Peuterlab en Kleuterlab zijn gebaseerd op de zeven stappen van Thuis in Taal van Dr Martine van der Pluijm.

Aanzet voert het Peuterlab en Kleuterlab uit in de peuteropvang en op basisscholen in de regio. We leiden professionals van andere organisaties op tot Peuterlab Professor.

Informatie voor ouders

Alle kinderen en ouders zijn welkom in het Peuterlab en Kleuterlab om samen te spelen, experimenteren en ontdekken. Met leuke proefjes en spelletjes leert je kind de betekenis van nieuwe woorden. Je ontdekt hoe je je kind ook thuis kunt helpen met de taalontwikkeling. Doe je mee?
All children and parents are welcome in the Toddlerlab and Kleuterlab to play, experiment and discover together. With fun experiments and games, your child learns the meaning of new words. You will discover how you can also help your child with language development at home. Are you in?
نرحب بجميع الأطفال وأولياء الأمور في Toddler Lab and Kindergarten للعب والتجربة والاكتشاف معًا. من خلال التجارب والألعاب الممتعة ، يتعلم طفلك معنى الكلمات الجديدة. سوف تكتشف كيف يمكنك أيضًا مساعدة طفلك في تطوير اللغة في المنزل. هل انت معنا؟
Wszystkie dzieci i rodzice są mile widziani w Laboratorium Malucha i Przedszkolu, aby wspólnie bawić się, eksperymentować i odkrywać. Dzięki zabawnym eksperymentom i grom Twoje dziecko uczy się znaczenia nowych słów. Odkryjesz, jak możesz pomóc dziecku w rozwoju języka w domu. Jesteś w?
Tüm çocuklar ve ebeveynler birlikte oynamak, deney yapmak ve keşfetmek için Bebek Laboratuvarı ve Anaokuluna davetlidir. Eğlenceli deneyler ve oyunlarla çocuğunuz yeni kelimelerin anlamlarını öğrenir. Çocuğunuza evde dil gelişimi konusunda da nasıl yardımcı olabileceğinizi keşfedeceksiniz. Var mısın?
Jennifer Timmer

Wil je meer weten?

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Jennifer Timmer of bel ons.

Onze andere projecten