Liftjeleven is een actieprogramma voor een beter en gezonder leven. Deelnemers werken aan thema’s die voor hen zelf belangrijk zijn. Bij de start schrijft iedereen op wat ze graag anders willen op het gebied van geld en besparen, gezondheid; én voor de omgeving en aarde. Iedereen die meedoet legt zichzelf taken en huiswerk op en we geven elkaar feedback en tips bij het realiseren van concrete doelen. Een groep bestaat uit ongeveer acht personen die elke week bij elkaar komen met een speciaal getrainde begeleider. Omdat mensen snel resultaat zien, blijft het leuk om mee te doen. De aanpak is ook geschikt voor laaggeletterden. Voor deze groep is er speciaal lesmateriaal.

In februari starten we met een nieuwe editie van Lift je leven in Vlaardingen:

Vanaf dinsdag 6 februari 2024
Locatie: Buurtpunt Groot Ambacht, Rotterdamseweg 176 in Vlaardingen
Tijd: 19:00 tot 21:00 uur
Aanmelden: k.ebeli@stichtingaanzet.nl

Bij het actieprogramma Liftjeleven draait het om wat jij wil verbeteren in je leven. Aan het begin van het programma schrijf je op wat jij graag anders wil op het gebied van geld en besparen, op het gebied van gezondheid en voor de omgeving en aarde. Samen met de andere deelnemers en de begeleider maak je taken en huiswerk en geef je elkaar feedback en tips bij het realiseren van concrete doelen. Omdat je snel resultaat ziet, blijft het leuk om mee te doen.
Dieuwertje Roukema

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Dieuwertje Roukema of bel ons.