Skip navigation
De Boekfiets is een speciaal ontwikkelde bakfiets gevuld met een Kamishibai kastje en vertelplaten, spelmaterialen en een muziekinstallatie. De Boekfiets rijdt naar scholen, peuteropvang, wijkcentra, bibliotheken, parken en speeltuinen om daar voor te lezen aan jonge kinderen (2-8 jaar) en hun ouders. De Boekfietsers lezen voor met behulp van een vertelkastje en doen taalspelletjes met kinderen én ouders. Zo brengen we het (voor)leesplezier letterlijk naar de kinderen en ouders toe. Voor thuis en in de klas zijn er de Boekfiets Bewegingsversjes en de Boekfiets liedjes.

Kijk ook op boekfiets.nl

Informatie voor ouders

Bij de Boekfiets kun je samen met je kind kijken en luisteren naar een leuk verhaal. Met de boeken, liedjes en bewegingsversjes van de Boekfiets leert je kind nieuwe woorden en krijgt het plezier in lezen en voorlezen. Samen lezen en voorlezen is goed voor de taalontwikkeling van je kind. En het is ook nog eens hartstikke gezellig.
At the Boekfiets you can watch and listen to a nice story together with your child. With the books, songs and movement verses of the Boekfiets, your child learns new words and gets the pleasure of reading and reading aloud. Reading and reading aloud together is good for your child's language development. And it is also very cozy.
في Boekfiets يمكنك مشاهدة والاستماع إلى قصة لطيفة مع طفلك. مع الكتب والأغاني وآيات الحركة من Boekfiets ، يتعلم طفلك كلمات جديدة ويستمتع بالقراءة والقراءة بصوت عالٍ. القراءة والقراءة بصوت عالٍ معًا مفيدة لتنمية لغة طفلك. وهو أيضًا مريح للغاية.
W Boekfiets możesz oglądać i słuchać fajną historię razem ze swoim dzieckiem. Dzięki książkom, pieśniom i ruchowym wersetom Boekfiet Twoje dziecko uczy się nowych słów i czerpie przyjemność z czytania i głośnego czytania. Wspólne czytanie i czytanie na głos jest dobre dla rozwoju językowego Twojego dziecka. I jest też bardzo przytulnie.
Boekfiets'te çocuğunuzla birlikte güzel bir hikaye izleyebilir ve dinleyebilirsiniz. Boekfiets'in kitapları, şarkıları ve hareket dizeleri ile çocuğunuz yeni kelimeler öğrenir, sesli okumanın ve okumanın keyfini yaşar. Birlikte okumak ve sesli okumak çocuğunuzun dil gelişimi için iyidir. Ve aynı zamanda çok rahat.
Dieuwertje Roukema

Wil je meer weten?

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Dieuwertje Roukema of bel ons.

Onze andere projecten