Skip navigation

Slecht nieuws voor Petje af Waterweg

11 december 2023

Slecht nieuws voor Petje af Waterweg

Voor het jaar 2024 hebben de gemeenten Maassluis en Schiedam moeten besluiten om Petje af niet meer (volledig) te financieren. Voor de gemeente Schiedam betekent dit dat we per 1 januari 2024 het programma stopzetten. In de gemeente Maassluis maken we het schooljaar 2023-2024 af.

Voor echte kansengelijkheid zijn naast goed cognitief onderwijs, aanvullende educatieve programma's gericht op de brede ontwikkeling van kinderen en jongeren essentieel. In 2024 gaan we daarom op zoek naar andere financieringsmogelijkheden en de ontwikkeling van een aanbod talentontwikkeling dat beter aansluit bij de vraag vanuit de scholen in samenwerking met partners.

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Luc Poublon l.poublon@stichtingaanzet.nl of bel 06-38633340.

Volg ons op