Ontdek je talenten en interesses met Skillz Safari

28 februari 2024

Ontdek je talenten en interesses met Skillz Safari

Vlaardingen is dit jaar een leuk jeugdprogramma rijker! Op maandag 26 februari jl. was de aftrap van ‘Skillz Safari’. Een prachtig project waarbij meerdere Vlaardingse organisaties het komend jaar leuke wijkactiviteiten gaan organiseren.

Wat gaan we doen
Sport, spel, kunst, taal: het aanbod is divers tijdens de wijkactiviteiten. Kom gezellig basketballen, zet je creatieve skills in tijdens kunstzinnige opdrachten, leer meer over de natuur en milieu, maak kennis met organisaties in jouw buurt of luister bijvoorbeeld naar de gezellige verhalen van de Boekfiets. Er is voor iedereen wat te doen, ouder én kind, iedereen is welkom!

Samenwerking
Skillz Safari is een samenwerking van Stichting Aanzet, Bibliotheek De Plataan, Minters, Yets Foundation en Stichting Antipesto. Allemaal organisaties die zich inzetten voor het welzijn van jongeren. Tijdens een feestelijke bijeenkomst van alle samenwerkende partijen is het logo onthuld en de handtekeningen gezet op een goede samenwerking!

Doe je mee?
Tijdens de wijkactiviteiten maken kinderen (én ouders) kennis met elkaar en kunnen ze hun talenten en interesses ontdekken. De eerstvolgende wijkactiviteit is al gepland op vrijdag 17 mei in de Westwijk!