Geef je op voor de Vlaardingse Zomerschool

17 mei 2023

Geef je op voor de Vlaardingse Zomerschool

Maak jij na dit schooljaar de overstap naar de eerste of tweede klas van het voortgezet onderwijs? Dan kun jij in de laatste twee weken van de zomervakantie, van 7 t/m 16 augustus 2023 meedoen aan de Vlaardingse Zomerschool! Het thema is dit jaar 'Zomer School Dingen Doen!'

’s Ochtends fris je je kennis op van rekenen, wiskunde, Nederlands en Engels met hulp van docenten uit het voortgezet onderwijs. ‘s Middags ontdek je je talent tijdens leuke, stoere, sportieve en creatieve activiteiten. Je leert hoe jij het beste uit jezelf en uit samenwerken met anderen kunt halen. Vervelen is geen optie en saai is de Vlaardingse Zomerschool zeker niet! Na twee weken start je met een rugzak vol opgefriste kennis en zelfvertrouwen in de eerste of tweede klas van het voortgezet onderwijs.

Deelname aan de Vlaardingse Zomerschool is GRATIS voor leerlingen met dank aan onze partners en sponsors. Aanmelden voor de Zomerschool kan via deze pagina. Wees er snel bij want vol is vol!