Maak jij na dit schooljaar de overstap naar de eerste of tweede klas van het voortgezet onderwijs? Dan kun jij in de laatste twee weken van de zomervakantie, van 7 t/m 16 augustus 2023 meedoen aan de Vlaardingse Zomerschool!

Wat is de Vlaardingse Zomerschool?

De Vlaardingse Zomerschool is geopend in de laatste twee weken van de zomervakantie van 7 t/m 16 augustus 2023.  Het thema is 'Zomer School Dingen Doen!'

’s Ochtends fris je je kennis op van rekenen, wiskunde, Nederlands en Engels met hulp van docenten uit het voortgezet onderwijs. ‘s Middags ontdek je je talent tijdens leuke, stoere, sportieve en creatieve activiteiten. Je leert hoe jij het beste uit jezelf en uit samenwerken met anderen kunt halen. Vervelen is geen optie en saai is de Vlaardingse Zomerschool zeker niet! Na twee weken start je met een rugzak vol opgefriste kennis en zelfvertrouwen in de eerste of tweede klas van het voortgezet onderwijs.

Waarom doe je mee aan de Vlaardingse Zomerschool?

De Vlaardingse Zomerschool is een goede springplank voor een droomstart in de 1e of 2e klas van het voortgezet onderwijs. Je kunt deelnemen om verschillende redenen. Bij de Vlaardingse Zomerschool:

• fris je je kennis van rekenen en taal op;
  • maak je nieuwe vrienden;
  • doe je mee aan avontuurlijke en sportieve activiteiten;
  • ga je op bedrijfsbezoek en krijg je een gastles bij een interessant bedrijf;
  • maak je kennis met vakken uit het voortgezet onderwijs;
  • bereid je je goed voor op het nieuwe schooljaar!

Voor wie is de Vlaardingse Zomerschool?

De Vlaardingse Zomerschool is bestemd voor leerlingen van groep 8 die na de zomervakantie de overstap maken naar het voortgezet onderwijs en voor leerlingen die van de 1e naar de 2e klas van het voortgezet onderwijs gaan.

Wat kost deelnemen aan de Vlaardingse Zomerschool?

Deelname aan de Vlaardingse Zomerschool is GRATIS voor leerlingen met dank aan onze partners en sponsors. We vragen je aanwezigheid en enthousiaste deelname aan het volledige ochtend- en middagprogramma.

Ben je enthousiast?

Meld je dan zo snel mogelijk aan via onderstaande button inschrijven. Er is plek voor 30 leerlingen.

Heb je vragen? Bel ons via 010 23 22 111 of stuur een e-mail

Lees ook het verslag van de Vlaardingse Zomerschool van 2021.
En volg de Vlaardingse Zomerschool op Facebook en Instagram

Maak jij na de zomervakantie de overstap naar de eerste of tweede klas van het voortgezet onderwijs? Dan is de Vlaardingse Zomerschool zeker iets voor jou!  In de ochtend fris je je kennis op van taal, rekenen en Engels met hulp van docenten van het voortgezet onderwijs. In de middag ontdek je je talent tijdens leuke, stoere, sportieve en creatieve activiteiten. Je leert hoe jij het beste uit jezelf en uit samenwerken met anderen kunt halen.
Are you making the transition to the first or second year of secondary education after the summer holidays? Then the Vlaardingse Summer School is definitely for you! In the morning you refresh your knowledge of language, math and English with the help of secondary education teachers. In the afternoon you will discover your talent during fun, tough, sporty and creative activities. You learn how to get the best out of yourself and how to work with others.
هل تقوم بالانتقال إلى السنة الأولى أو الثانية من التعليم الثانوي بعد العطلة الصيفية؟ إذاً مدرسة فلاردينج الصيفية هي بالتأكيد من أجلك! في الصباح ، تقوم بتحديث معرفتك باللغة والرياضيات واللغة الإنجليزية بمساعدة معلمي التعليم الثانوي. في فترة ما بعد الظهيرة ، ستكتشف موهبتك من خلال الأنشطة الممتعة والصعبة والرياضية والإبداعية. سوف تتعلم كيفية الحصول على أقصى استفادة من نفسك وكيفية العمل مع الآخرين.
Czy po wakacjach przechodzisz do pierwszej lub drugiej klasy szkoły średniej? W takim razie Letnia Szkoła Vlaardingse jest zdecydowanie dla Ciebie! Rano odświeżysz swoją znajomość języka, matematyki i angielskiego z pomocą nauczycieli szkół średnich. Po południu odkryjesz swój talent podczas zabawnych, ciężkich, sportowych i kreatywnych zajęć. Dowiesz się, jak wydobyć z siebie to, co najlepsze i jak współpracować z innymi.
Yaz tatilinden sonra ortaöğretimin birinci veya ikinci yılına geçiş yapıyor musunuz? O zaman Vlaardingse Yaz Okulu kesinlikle sizin için! Sabahları orta öğretim öğretmenleri yardımıyla dil, matematik ve İngilizce bilginizi tazelersiniz. Öğleden sonra eğlenceli, zorlu, sportif ve yaratıcı aktiviteler sırasında yeteneğinizi keşfedeceksiniz. Kendinizden en iyi şekilde nasıl yararlanacağınızı ve başkalarıyla nasıl çalışacağınızı öğreneceksiniz.

We werken samen met:

Dieuwertje Roukema

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Dieuwertje Roukema of bel ons.