Skip navigation

Stage bij Aanzet

Ben je oplossingsgericht en houd je van een uitdaging? Ben je derdejaars HBO student Social Work, SPH of Pedagogiek of MBO student Social Work? Zoek je een stageplek in een divers team en voor een doelgroep met een brede culturele achtergrond? Dan is Aanzet op zoek naar jou!

Als stagiair bij Aanzet ben je onderdeel van het team. We vinden het belangrijk dat we leren van elkaar door met elkaar mee te kijken en feedback uit te wisselen. Je stage bij Aanzet bestaat dan ook uit het uitvoeren van meerdere projecten, namelijk:

- Peuterlab en Kleuterlab
- Boekfiets
- Samen Digi-TAAL
- Samen Leren
- Ouderkamer
- VoorleesExpress
- Opgroeien in Vlaardingen
- Petje af

Onze projecten zijn gericht op gezinnen in Schiedam, Vlaardingen en Maassluis. De focus van onze projecten ligt voornamelijk op de opvoeding en schoolontwikkeling van de kinderen. Je legt samen met een professional huisbezoeken af en komt op scholen. Je werkt intensief samen met de professional en de ouders.

Let op! Je kan worden ingezet in Schiedam, Maassluis en/of Vlaardingen. Het is handig als je beschikt over eigen vervoer en/of studenten OV.

Je ontvangt een stagevergoeding.

HBO stage

Bel voor meer informatie naar Mandy Wapenaar via 06 83 20 66 79 of stuur een e-mail naar m.wapenaar@stichtingaanzet.nl

MBO stage
Bel voor meer informatie naar Mariam Oulad Ali via 06 34 29 60 99 of stuur een e-mail naar m.ouladali@stichtingaanzet.nl

Reageer direct

Stage bij Aanzet

Geen bestand gekozen

De procedure

Ben jij op zoek naar een uitdagende stage waarin je intensief samen werkt met de professionals van Aanzet, kinderopvang en met professionals in de kinderopvang en op scholen, het wijkteam en andere instanties in de wijk? Vind je het prettig om in een divers team te werken en elkaars kwaliteiten te benutten? Solliciteer dan direct!
Bezoek website