Skip navigation

Samenwerken aan taal in het Peuterlab en Kleuterlab

21 april 2022

Samenwerken aan taal in het Peuterlab en Kleuterlab

Hoera, de nieuwe website van het Peuterlab en Kleuterlab en de training tot Peuterlab en Kleuterlab Professor zijn gelanceerd! Op de nieuwe website peuterkleuterlab.nl is informatie te vinden over de onderbouwde methodiek voor ouderbetrokkenheid en taalstimulering van het Peuterlab en Kleuterlab.

In het Peuterlab en Kleuterlab doen kinderen en ouders samen proefjes en spelletjes. Zo leren kinderen spelenderwijs nieuwe woorden uit de BAK lijst. De Professor coacht ouders en betrekt hen actief bij de taalontwikkeling van hun kind.

Ouderbetrokkenheid en taalstimulering

Aanzet voert het Peuterlab en Kleuterlab uit in de peuteropvang en traint professionals in opvang en onderwijs tot Professor. Peuterlab en Kleuterlab Professors krijgen op de website toegang tot het online laboratorium. Hierin staan labs en praktische tips over meertaligheid en ouderbetrokkenheid. De Peuterlab en Kleuterlab Professors brouwen in het laboratorium samen nieuwe labs. Om te vieren dat de nieuwe website en de training gelanceerd zijn, geven we pedagogisch medewerkers en leerkrachten een sneak preview in het online laboratorium. Kijk op www.peuterkleuterlab.nl/cadeau

Nieuwsgierig?

Ben je nieuwsgierig naar het Peuterlab en Kleuterlab en onze Professor training? Neem dan een kijkje op de nieuwe website. Heb je vragen of interesse? Stuur een e-mail naar info@stichtingaanzet.nl. We vertellen graag meer!