Praten over opvoeding is niet altijd gemakkelijk. Het is fijn om dit in een vertrouwde en veilige omgeving bij iemand thuis te doen. Dat kan bij de huiskamerbijeenkomsten. Met andere ouders en met een medewerker van Aanzet en de jeugdverpleegkundige van het CJG praten ouders over opvoedthema’s in een vertrouwde omgeving.

Praten over opvoeding is niet altijd gemakkelijk. Het is fijn om dit in een vertrouwde en veilige omgeving bij iemand thuis te doen. Dat kan bij de huiskamerbijeenkomsten. Samen met andere ouders en met een medewerker van Stichting Aanzet en de jeugdverpleegkundige van het CJG kun je praten over opvoedthema’s in een vertrouwde omgeving.
Talking about parenting is not always easy. It is nice to do this in a familiar and safe environment at someone's home. This is possible at the living room meetings. Together with other parents and with an employee of Stichting Aanzet and the youth nurse of the CJG you can talk about parenting themes in a familiar environment.
الحديث عن الأبوة والأمومة ليس بالأمر السهل دائمًا. من الجيد القيام بذلك في بيئة مألوفة وآمنة في منزل شخص ما. هذا ممكن في اجتماعات غرفة المعيشة. جنبا إلى جنب مع الآباء الآخرين ومع موظف في Stichting Aanzet وممرضة الشباب في CJG ، يمكنك التحدث عن موضوعات الأبوة والأمومة في بيئة مألوفة.
Rozmowa o rodzicielstwie nie zawsze jest łatwa. Miło jest robić to w znajomym i bezpiecznym środowisku w czyimś domu. Jest to możliwe na spotkaniach w salonie. Razem z innymi rodzicami oraz z pracownikiem Stichting Aanzet i pielęgniarką młodzieżową CJG możesz rozmawiać na tematy rodzicielskie w znajomym środowisku.
Ebeveynlik hakkında konuşmak her zaman kolay değildir. Bunu birinin evinde tanıdık ve güvenli bir ortamda yapmak güzel. Salon toplantılarında bu mümkündür. Diğer ebeveynler ve Stichting Aanzet'in bir çalışanı ve CJG'nin genç hemşiresi ile tanıdık bir ortamda ebeveynlik temaları hakkında konuşabilirsiniz.
Nawal Al-baz

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Nawal Al-baz of bel ons.