Proeftuin 0-2 jaar

De eerste 1000 dagen van een kind zijn cruciaal voor een goede start. Aanzet doet mee in de lokale coalitie Kansrijke Start met een Proeftuin gericht op een preventief aanbod voor (aanstaande) ouders en kinderen van 0 tot 2  jaar.

Babytijd

Babytijd is een groepsgericht preventieprogramma dat laagdrempelige opvoedondersteuning biedt aan (aanstaande) ouders en opvoeders van kinderen tot 1 jaar oud. We doen leuke activiteiten en wisselen ervaringen met elkaar uit. Samen met onze pedagoog worden alle vragen van ouders over ouderschap beantwoord.

Babytijd is opgenomen in de Databank Erkende Jeugdinterventies van het NJi

Ben je zwanger? Of ben je de trotse ouder van een baby? Dan kun je meedoen met ons nieuwe programma Babytijd. We doen leuke activiteiten en we wisselen ervaringen met elkaar uit. Je maakt kennis met andere ouders. Samen met onze pedagoog worden al jouw vragen over het kersverse ouderschap en jouw baby beantwoord!
Are you pregnant? Or are you the proud parent of a baby? Then you can join our new baby time program. We do fun activities and we exchange experiences with each other. You get to know other parents. Together with our pedagogue, all your questions about new parenthood and your baby will be answered!
هل انت حامل او ام فخورة بطفلك الجديد

تستطيعين المشاركة مع برنامجنا الجديد وقت الطفل

نقوم بأنشطة ممتعة ونتبادل تجاربنا وخبراتنا

تتعرفين على امهات اخريات

مستشارة التربية تجاوب على كل اسئلتك بخصوص طفلك والأمومة
Jesteś w ciąży? A może jesteś dumnym rodzicem niemowlaka? Zapraszamy abyś dołączył(a) do naszego nowego programu Babytijd (Czas dziecka). Organizujemy ciekawe zajęcia i wymieniamy się doświadczeniami. Możesz poznać rownież innych rodziców. Razem z naszym pedagogiem odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące rodzicielstwa i Twojego dziecka!
Hamile misiniz? Yoksa bir bebeğin gururlu ebeveyni misiniz? O zaman yeni bebek zamanı (Babytijd) programımıza katılabilirsiniz. Eğlenceli aktiviteler yapıyor ve birbirimizle deneyim alışverişinde bulunuyoruz. Diğer ebeveynleri tanırsınız. Pedagogumuzla birlikte, yeni ebeveynlik ve bebeğiniz hakkındaki tüm sorularınız cevaplanacak!

Wanneer?

De komende tijd zijn er geen bijeenkomsten gepland voor Babytijd. Voor meer informatie over Babytijd of de proeftuin 0-2 jaar kun je contact opnemen met Shanti Jhakry.
Shanti Jhakry

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Shanti Jhakry of bel ons.