Skip navigation
NIEUW - Babytijd is een groepsgericht preventieprogramma dat laagdrempelige opvoedondersteuning biedt aan (aanstaande) ouders en opvoeders van kinderen tot 1 jaar oud.

We doen leuke activiteiten en wisselen ervaringen met elkaar uit. Samen met onze pedagoog worden alle vragen van ouders over ouderschap beantwoord.

Babytijd is opgenomen in de Databank Erkende Jeugdinterventies van het NJi

Informatie voor ouders

Ben je zwanger? Of ben je de trotse ouder van een baby? Doe kun je meedoen met ons nieuwe programma Babytijd. We doen leuke activiteiten en we wisselen ervaringen met elkaar uit. Samen met onze pedagoog worden al jouw vragen over het kersverse ouderschap en jouw baby beantwoord! Je maakt kennis met andere ouders. In november 2022 gaat Babytijd in Vlaardingen van start.
Are you pregnant? Or are you the proud parent of a baby? You can join our new Baby Time program. We do fun activities and we exchange experiences with each other. Together with our pedagogue, all your questions about brand new parenthood and your baby will be answered! You meet other parents. In November 2022 Baby Time will start in Vlaardingen.
هل انت حامل؟ أم أنك والد الطفل الفخور؟ يمكنك الانضمام إلى برنامج Baby Time الجديد. نقوم بأنشطة ممتعة ونتبادل الخبرات مع بعضنا البعض. جنبًا إلى جنب مع معلمنا ، سيتم الرد على جميع أسئلتك حول الأبوة الجديدة وطفلك! تقابل آباء آخرين. في نوفمبر 2022 سيبدأ Baby Time في فلاردينجن.
Jesteś w ciąży? A może jesteś dumnym rodzicem dziecka? Możesz dołączyć do naszego nowego programu Baby Time. Robimy fajne zajęcia i wymieniamy się doświadczeniami. Razem z naszym pedagogiem odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące nowego rodzicielstwa i Twojego dziecka! Spotykasz innych rodziców. W listopad 2022 r. w Vlaardingen rozpocznie się Baby Time.
Hamile misin? Yoksa bir bebeğin gururlu ebeveyni misiniz? Yeni Bebek Zamanı programımıza katılabilirsiniz. Eğlenceli aktiviteler yapıyoruz ve birbirimizle deneyim alışverişinde bulunuyoruz. Pedagogumuz ile birlikte yeni ebeveynlik ve bebeğinizle ilgili tüm sorularınız cevaplanacak! Diğer ebeveynlerle tanışırsın. Kasım 2022'de Vlaardingen'de Baby Time başlayacak.

Wanneer

Dinsdag 13 en dinsdag 20 december 2022 op IKC De Ark, locatie Baarnhoeve, in Vlaardingen.
Vanaf maandag 19 januari 2023 wekelijks in Bibliotheek De Plataan, locatie Vlaardingen Holy.
Eveline Schwarz

Wil je meer weten?

Wil je meepraten, meedenken of samenwerken met Stichting Aanzet? Stuur dan een mail aan Eveline Schwarz of bel ons.

Onze andere projecten